Annonse
Det var ikke så smart likevel! - Samfunnsmagasinet
Sensuren i norske medier!
onsdag 29. mars 2017
Nå må det snart være nok!
fredag 31. mars 2017
Show all

Det var ikke så smart likevel!

Bergen. Publisert 31.3.2017

Av Terje Haugom, samfunnsdebattant
Foto: Wikipedia

Den reklamekonsulenten som fikk ledelsen i REMA 1000 til å bruke «Æ» som nytt reklame-stunt, har virkelig gjort den populære matvarekjeden en bjørnetjeneste! Et innarbeidet firma som REMA 1000 skyter seg selv i foten – i tillegg -, når de så kutter ut kjente merkevarer, deriblant Hansa’s populære øl-utvalg. DET gjorde mange kunder forbanna, som REMA 1000 ser resultatet av nå! Kundeflukten svir godt i «RÆMA 1000» sitt regnskap!

Det å lede en så bra matvarekjede krever både dømmekraft og et minimum av intelligens – til enhver tid. I dette tilfellet har ledelsen vært i svime og på bærtur! Dette blir meget vanskelig å rette opp igjen! Kundene har allerede siktet seg inn på KIWI og COOP XTRA, – hvor offiserene på broen styrer skuta med stø hånd. Vi kunder får bare håpe at disse sistnevnte ikke lar seg friste til å finne på slikt tull, eller syke «apper»!